Budgetsites Webdesign en SEO

Op zoek naar een betaalbare en professionele website ? Dan moet je bij Budgetsites zijn.

Reeds 15 jaar ervaring en een werkende SEO strategie met bewezen resultaten.

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE

Optimaliseren van techniek, structuur en content

Hoger in Google door zoekmachine optimalisatie

Een gerichte zoekmachine optimalisatie of SEO zorgt ervoor dat uw website hoog in de lijst met zoekresultaten wordt weergegeven en dat bezoekers effectief doorklikken in de SERP. Gericht betekent in functie van de juiste doelgroep en content.

Het publiceren van relevante, kwalitatieve inhoud is de basis van elke goede website en SEO. Het regelmatig publiceren van nieuwe inhoud is evenzeer belangrijk. We moeten dus uw verhaal in overeenstemming brengen met de vraag en de zoekintentie van de markt. Hiervoor is een diepgaande analyse van zowel het aanbod(content) als de vraag(zoekopdrachten) noodzakelijk.

Eens we dat in kaart hebben gebracht, en vermits we hoog willen scoren, moeten we via een concurrentie analyse een strategie opstellen om beter te doen dan de concurrenten die voor het meeste verstoring zorgen in het gedefinieerde commercieel segment. Dit kan op twee manieren, dezelfde content op een betere manier brengen of opportuniteiten zoeken waar we met andere content een marktaandeel kunnen binnenhalen.

SEO is een actie/reactie verhaal. Dus voortdurende monitoring en bijsturing blijven noodzakelijk. Dat is precies waarin we tegemoet komen met ons SEO evolutie contract.

Het aantal kliks op de organische resultaten op pagina 1 : 71.33%
Het aantal kliks dat de organische posities 1 tem 5 ontvangen : 67.60%
Het aantal kliks dat de organische posities 6 tem 10 ontvangen : 3.73%
Het aantal kliks dat de organische posities op pagina's 2 en 3 tesamen ontvangen : 5.59%
Het aantal dat niet op een organisch resultaat klikt (nieuwe zoekopdracht, stopt of klik op PPC) : 15%

"Content SEO gaat veel verder dan relevante en actuele content. Het gaat om het toevoegen van waarde en betekenis. Het gaat ook over vereenvoudigen, verduidelijken, verlichten, overtuigen, dramatiseren en amuseren."

Content SEO converteert informatie in waarde. Waarde met een duidelijke en meetbare ROI.

  • Als je een AdWords campagne start voor 500 € en je betaalt 5 € per klik dan weet je dat je de volgende dag 100 kliks ontvangt. Daarna valt de aantrekkingsmotor stil als je niet opnieuw en voortdurend investeert.
  • Als je dezelfde 500 € investeert in een goede, geoptimaliseerde blog of pagina trek je deze bezoekers elke dag aan, maanden aan een stuk.

In beide gevallen spreken we over gerichte klikken, dus hot-prospects en converterende bezoekers. De zoekwoorden waarvoor je rankt en de binnenkomende bezoekers kunnen perfect getraceerd en teruggerekend worden naar de uitgespaarde Google CPC investeringen. Bij een goed geoptimaliseerde website kan deze besparing zeer aanzienlijk zijn!

Moeten we AdWords dan volledig negeren ? Neen, AdWords biedt zeker toegevoegde waarde als overbrugging van een aanloopfase terwijl er aan de SEO gewerkt wordt.